Wednesday, July 26, 2006

جان عباس لسانی در خطر است

اگر بمیرم فدای ملت آذربایجان خواهم شد

بر اساس خبر دریافتی از اردبیل دیروز ۳۱ تیرماه مادر و همسر عباس لسانی با او ملاقات کردند.همسر وی می گوید:عباس بیش از 30 کیلو گرم وزن کم کرده است. او به شدت رنگ پریده شده و قادر به نشستن بر روی صندلی نیست. وی پیوسته در بهداری زندان تحت سرم قرار دارد. اگر اعتصاب غذای عباس ادامه پیدا کند او دچار لطمات خطرناک و جبران ناپذیری خواهد شد. متاسفانه مقامات زندان نسبت به اوضاع عباس بی تفاوت هستند.

عباس لسانی که دیروز چهل و نهمین روز اعتصاب را پشت سر می گذاشت به خانواده اش گفته است:مقصد اساسی من از اعتصاب، رساندن صدای ملت آذربایجان به (گوش) جهان است. اگر در این راه بمیرم، فدای شهدا و ملت آذربایجان خواهم شد.

در حال حاضر بجز عباس لسانی که در انفرادی بخش قرنطینه زندان نگهداری می شود 15 تن دیگر از شهروندان اردبیلی در اسارت هستند.به دلیل شیوع بیماری آنفولانزا در بند، همه محبوسین، بدون اینکه امکان درمان داشته باشند مبتلا به این بیماری شده اند. یکی از این بازداشت شدگان دانش آموزی بنام حسن بالازاده است و 15 ساله می باشد.

همچنین یکی از زندانیان این بند بنام حیات حسین پور دچار سکته قلبی خفیفی شده است. مامورین زندان از حسین پور نیز امکان ملاقات با طبیب
زندان را دریغ کرده اند






0 Comments:

Post a Comment

<< Home